Czym powinien cechować się wygodny T-shirt roboczy?
- Szczegóły
Do pracy ubieramy się nieco inaczej, niż na co dzień. Wynika to przede wszystkim ze względów praktycznych. Ograniczenia są podyktowane także odmiennym dress code’m. Wielu pracodawców zastanawia się, jak dobrać idealne t-shirty dla swoich pracowników. Poniżej poznasz kilka wskazówek, dzięki którym dokonasz trafnego zakupu.
Na co zwrócić uwagę, wybierając t-shirty dla pracowników?
Nie będzie zaskoczeniem stwierdzenie, że wygoda to pierwsze i najważniejsze kryterium. Pracownicy spędzają w pracy co najmniej kilka godzin. Część z nich pracuje fizycznie lub ma ciągły kontakt z klientem. Z tego względu t-shirty muszą być wykonane tak, aby zapobiegały nadmiernemu poceniu się. Najlepsze okażą w szczególności koszulki bawełniane lub z domieszką poliestru. W naszym sklepie z odzieżą roboczą w Łodzi oferujemy obie wersje.
T-shirt powinien być jednocześnie dopasowane do konkretnej osoby. Chodzi tu oczywiście o rozmiar. Za mała koszulka może ograniczać ruchy. Przesadnie przylegający materiał powoduje z kolei pocenie się skóry. Z drugiej strony zbyt duży rozmiar wygląda po prostu nieestetycznie. Słowem, warto zamówić różne rozmiary t-shirtów roboczych, aby każdy pracownik mógł wybrać odpowiednią dla siebie wersję.
Pamiętaj, że odzież robocza może pełnić pewną dodatkową funkcję. Mianowicie, poprzez wykonanie nadruku z logo bądź hasłem firmowym, będzie wspomagać budowę rozpoznawalności marki. To szczególnie ważne, jeżeli pracownicy mają kontakt z klientem. Spójne i charakterystyczne ubrania sprawiają, że firma sprawia wrażenie bardziej profesjonalnej.
Podpowiadamy, że warto zaopatrzyć się w komplet odzieży roboczej. Koszulki sprawdzą się bowiem głównie latem i wiosną. Na chłodniejsze dni trzeba mieć w zanadrzu np. w bluzy, bezrękawniki i kurtki.